Description
Dijons beste Japanse restaurant, gerund door een chef opgeleid in Japan. Sushi en sashimi van onberispelijke versheid, voorzichtig geselecteerde vis. Minimalistische zaal, attente service, reservering sterk aanbevolen in het weekend.
Le restaurant propose
L'esprit du lieu
Aucun avis pour le moment. Soyez le premier à donner votre avis !